reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Bosák

Tomáš Bosák

Bloger 
  • Počet článkov:  391
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodený na východe, ale žijúci ako inak na západe. Vyštudovaný historik, ale pracujúci v štátnej správe. Milujem futbal, ale zmeškal som prvé tréningy. Život plný zvratov. Zoznam autorových rubrík:  ŠportPolitikaHistóriaKultúraNezaradené

reklama

Šport

Rok bez kapitána

Tomáš Bosák

Rok bez kapitána

Neskutočné. Už je to presne rok, čo som prišiel domov z práce, zapol si televízor a videl som zábery z tragédie v Rusku. Raz som stál, raz som sedel a keď som sa dozvedel, že v lietadle zahynul aj náš Pali....hrozný pocit. Prešiel rok a pri spomienke na tragédiu mám stále rovnaké zimomriavky. Áno, Pali má už rok podpísaný kontrakt tam hore, no bohužiaľ táto zmluva sa nedá rozviazať.

  • 7. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
  • 7
Saganománia

Tomáš Bosák

Saganománia

Peter Sagan môže byť záchrancom nášho športu. Pri včerajšom podujatí v Bratislave mu sľúbil predseda parlamentu Paška, že ak zajazdí kvalitný čas v časovke merajúcej 1600 metrov na hradný kopec, bude apelovať na poslancov, aby podporili prijatie nového zákona pre financovanie športu. Bol čas 3:08 dosť kvalitným časom pre nášho predsedu parlamentu?

  • 2. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu