Takže za budúcu diaľnicu sa vlastne budeme môcť poďakovať Váhostavu, t. j. pánovi Širokému, ktorý valcuje konkurenciu a berie najdôležitejšie zákazky. Každý má svojho čierneho koňa. Raz to bol Hydrostav, potom Doprastav, teraz je v kurze Váhostav. Rovnako ako každý už chce, aby sa ten scifi príbeh menom "diaľnica z Bratislavy do Košíc" skončil a konečne sme cestovali ako ľudia. Lenže kým budú naše metropoly spojené, tak už bude treba opravovať tie prvé úseky v okolí Bratislavy. Nehovoriac o tom, že diaľnica nie je všetko, lebo naše cesty prvej triedy sú vhodné pre konský povoz a nie pre autá. Aj tie kone by frflali.
Na Slovensku poslúži každá tragédia aj politikom. Pád mosta pri Kurimanoch teraz dovolí Ficovej vláde odmietať najlacnejšie ponuky a vyberať si síce drahšie, ale vraj kvalitnejšie. No pýtam sa, ten 20 miliónový rozdiel medzi najlacnejšou ponukou a ponukou Váhostavu je zárukou kvality? Veď tak či tak staviame takmer nadrahšie diaľnice v Európe a vyhovárame sa na terén. No nemáme o nič hornatejšiu krajinu ako Rakúšania, či Švajčiari.
Takže tu nejde o rzpočet, ani o kvalitu, ani zabrániť tragédiám. Tu ide o využitie svojho zlatého prasiatka vo vláde. A to prasiatko ani nemá na výber. Lebo keď nebude poslúchať, tak žiadny zlatý chlievik už nebude. Aj preto sa umelo vytvoril vo vláde post pre Vážneho, ďalšieho kamaráta z mokrej štvrte. Čo doteraz urobil Vážny? Absolútne nič. Chvalabohu, lebo keď aj ten spustí projekty, tak o Váhostave a Širokom budeme počuť ešte viac.